سئوکار که می باشد؟ seo فعالیت ماهر، متخصص یا این که کارشناس بهینه سازی چه کسی است؟
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت
سئوکار که می باشد؟ seo فعالیت ماهر، متخصص یا این که کارشناس بهینه سازی چه کسی است؟
درصورتی که از یک سئوکار بپرسید که شغل وی چه چیزی است احتمالا مبتلا مقداری مکث گردیده و در هم اکنون کلنجار با خویش برای پرسش به سوال شما میشود. احتمالا بعداز اینکه پاسخ سوال شما‌را با پاراگراف \"اینجانب یک بهینه سازی فعالیت هستم\" بدهد، با نگاه تعجب آور شما رو به رو می‌شود.

در برخی مواقع نیز آن ها ممکن میباشد جواب معمولی تری این چنین به سوال شما بدهند: \"اینجانب در موضوع طرح ریزی وب سایت ها برای به دست آوردن سکو فراتر در گوگل کار میکنم.\" با این جواب اکثری از اشخاص قانع گردیده و در ذهن خودشان این فعالیت را بسیار جذاب تصور میکنند.

ولی موضوعی که در‌این سیرتکامل مواقع ذهن سئوکاران را سرگرم مینماید اینست که آیا آن ها باید به همین جواب کوتاه اکتفا نمایند یا این که مورد ها بیشتری را در رابطه seo به طرف مقابلشان بگویند.

بخش اعظمی از seo امور توضیح در رابطه عمل خویش را به یک موضوع بحران بر انگیز تبدیل میکنند. ولی در شرایطی‌که تمامی ما خوب اعتنا کنیم میبینیم که هر کسی در هر شغلی که فعالیت دارد در حالتی‌که بخواهد دقیق تر در رابطه فعالیت خویش توضیحاتی دهد، احتمالا همگی ما که در آن فعالیت راز حرفه ای نداریم در گیر سردرگمی می شویم و از یک جا به آن‌گاه به هیچ وجه متوجه صحبت های طرف مقابلمان نخواهیم شد.

با این اکنون در صنعت بهینه سازی دو قضیه ارتباطات و شفافیت، بسیار مهم میباشند. به همین خیال می شود به طور واضحی به‌این سوال جواب اعطا کرد: \"بهینه سازی عمل چه کسی است ؟\"

بهینه سازی یا این که سئو برای موتورهای کاوش، به اشخاص امداد می نماید تا تولیدات و داده ها موردنظرشان را بوسیله موتورهای کاوش مانند گوگل و بینگ به راحتی بیابند. یک سئوکار یا این که کارشناس seo با نظارت و مطالعه در این زمینه به جستجوی مواقعی میشود که محبوبیت آن ها در موتورهای کاوش در هم اکنون ارتقاء میباشد و با اجرای استراتژی ها و اقداماتی کارایی می‌کند که حاصل کاوش را برای یک وبسایت معین بهبود ببخشد.

انگیزه آخرین از این عمل، ارتقا سطح ترافیک سایت با به کار گیری از کلمه ها و موضوعات کلیدیست. به طوری که استفاده کننده بعداز ورود به تارنما، جذب آن گردیده و در عین اکنون تارنما نیز مبتنی بر الگوریتم های پیشنهادی گوگل پباده سازی گردیده باشد.

موتورهای کاوش همواره در اکنون تغییر تحول می‌باشند و سئوکار ها باید متناسب با آن داده ها خویش را آپدیت نمایند. در اینجا با به کار گیری از یک نمونه ماهیت فعالیت را به شما نشان خوا‌هیم بخشید. مثلا کلمه و واژه کلیدی \"سئو\" را در لحاظ بگیرید. حاصل کاوش برای این کلمه و واژه در سالهای قبل این چنین بود:

 

در آن عصر (سال 2011) در مرتبه یک و دو تارنما های ویکی پدیا و گوگل قرار داشتند و سایر نتیجه ها کاوش نیز وابسته به ماشین کرایه ای های سرویس ها seo بود. ولی امروزه حاصل کاوش برای این واژه و کلمه تماما مختلف به حیث میرسد و به صورت ذیل میباشد:

 

و در‌پی به صورت تحت می‌باشد:

 

با یک نگاه متوجه می شویم که هیچ تاکسی سرویس ها سئویی دیگر فی مابین نتیجه ها برگه اولیه قرار ندارد و در ازای جای خویش را به وبسایت های آموزشی داده اند.

گوگل متوجه شد، اشخاصی که واژه بهینه سازی را کاوش می‌نمایند اکثر اوقات در ادامه کلیک بر روی تارنما هایی می باشند که اطلاعاتی را دراین باره ارائه میدهند. به این ترتیب الگوریتم گوگل در‌این جهت تغییر‌و تحول یافت، به شکلی که پاسخگوی این منظور یوزرها باشد.

یک سئوکار ماهر باید توانا به شناسایی این تغییرات باشد، معنا آنها‌را شعور کرده و استراتژی های نو متناسب با آن ها برای یک تارنما احوال نماید. به همین ادله بخش اعظمی از ماشین کرایه ای های سرویس ها بهینه سازی از این پس بود که به توسعه و گسترش بخش بلاگ و فراگیری seo خویش پرداختند.

یک کارشناس seo یا این که متخصص seo دقیقا چه کاری انجام میدهد؟
فاکتورهای متعددی برای مرتبه دهی به تارنما ها موجود هست و فهم اینکه کدام فاکتور بیشترین تاثیر را بر جايگاه یک وب سایت مشخص و معلوم داراست، عمل بسیار سختیست. عمل یک کارشناس بهینه سازی یا این که به عبارتی seo عمل، با تنها یک‌سری ترفند و بک لینک و پیوند در وب خلاصه نمیشود. یک بهینه سازی عمل باید همواره در‌پی لغت ها کلیدی دوست داستنی باشد و منش هایی را برای ارتقا ترافیک وب سایت تولید نماید. در‌پی این ارتقاء ترافیک نیز احتمال برخورداری از مشتری طولانی تر می‌گردد.

سئو تارنما شما برای موتورهای کاوش در معنای دانایی از این فاکتور ها و راه‌اندازی تاکتیک های نو و متناسب با آنهاست. با این حالا با تغییر و تحول خط مش عمل موتورهای کاوش، دیگر نمی قدرت به نحوه های seo کهن اتکا کرد. seo امروزی چیزی بیش تر از اتکا به عبارات کلیدی و متا تگ هاست.

فاکتورهای متعددی موجود است که سئوکار ها بایستی بر آن مسلط باشند و این قضیه مهارت بالایی را می طلبد. در صورتی‌که این مورد ها در سطح ها ذیل تری بخواهیم بیان کنیم، در شرایط کلی یک کارشناس seo باید توانمند به شعور موردها پایین باشد:

چرا لینک و پیوند ها مهم میباشند
seo داخلی به چه شکل بر جايگاه ورقه تاثیرگذار میباشد
سئوی خارجی چه گونه بر سکو کاغذ تاثیرگذار میباشد
چرا ساخت و بازاریابی محتوا برای هر جور بازاریابی آنلاینی ضروریست
چه‌گونه شبکه‌های‌اجتماعی بر روی بهینه سازی تاثیر گذارند
آیا تبلیغات کلیکی بها هزینه کردن دارا‌هستند؟
به چه شکل از طریق های امروزی مانند seo کلیپ بایستی بهره برد؟
یک سئوکار ماهر همیشه در حالا مخلوط این طریق ها برای کسب شایسته ترین سود میباشد و همواره در‌پی ارتقاء داده ها خویش در مسئله seo می‌باشد. در صورتیکه در پی یک بهینه سازی عمل ماهر می باشید میتوانید با تماس گرفته و از کارشناسان ما، مشورت بگیرید.





:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: